نخستین کشتی نظامی ساخته شده بین شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی و گروه «ادج» امارات رونمایی شد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که امارات و رژیم صهیونیستی از نخستین کشتی جنگی بدون سرنشین که در چارچوب همکاری بین شرکت صنعت هواپیمایی رژیم صهیونیستی و گروه «ادج» امارات ساخته شده، رونمایی کردند.

به گزارش الخلیج آنلاین، این کشتی مجهز به سنسور‌ها و سیستم‌های تصویربرداری پیشرفته است که می‌توان از آن برای نظارت، شناسایی و رصد مین استفاده کرد. این کشتی در سواحل ابوظبی در حاشیه نمایشگاه دفاع دریایی ناودکس رونمایی شد.

نمایشگاه‌های دفاع بین المللی آیدکس و دفاع دریایی ناودکس روز گذشته در امارات با مشارکت هزار و ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به‌کار کرد.

اورین جوتر، مدیر برنامه دریایی شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستیی ادعا کرد: ما برای نخستین بار، پروژه مشترکی را رونمایی می‌کنیم که نشان دهنده توانایی و قدرت دو شرکت در تامین امنیت سواحل و مقابله با تهدید مین هاست.

وی مدعی شد: این کشتی‌ها علیه تهدید‌ها در منطقه فعالیت می‌کنند، اما ما به دنبال گسترش آن در خارج از منطقه نیز هستیم.

امارات و رژیم صهیونیستی به دنبال تقویت همکاری فیمابین در زمینه پدافند هوایی هستند علاوه بر ابوظبی قصد دارد توانایی‌های دریایی خود را بهبود بخشد. شرکت‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و امارات نیز با یکدیگر برای بهبود و توسعه سیستم ضد پهپاد فعالیت می‌کنند.

از زمان امضای توافقنامه عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پرونده نظامی در راس همکاری‌ها قرار گرفته و دو طرف توافقنامه‌هایی در این زمینه امضا کردند و فرماندهان نظامی نیز سفر‌های متقابلی داشتند. امارات و رژیم صهیونیستی در نوامبر ۲۰۲۱ بر سر طراحی و ساخت کشتی نظامی بدون سرنشین که بتواند حملاتی علیه زیردریایی‌ها انجام دهد، توافق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
این هم مثل ارسال ماهواره آمریکایی با فضاپیمای ژاپنی قراره به اسم امارات باشه
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
امارات با اسراییل داره خیلی صمیمی میشن
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
ببینید نفتکش سازی ما چطور ارزه بر اندام دشمن می اندازد که امارات متحده عربی را لکه شلوار اسرائیل می کند. بجنبید بچه ها که کارمون حسابی گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
همکاری به این صورته که پول از امارات و قطعات از کانادا و کره و آلمان و مونتاژ هم با اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
به کوری چشم بعضیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
خود اسرائیل رو هواست امارات به ریسمان پوسیده چنگ انداخته با هم غرق میشین
آخرین اخبار