آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین‌المللی مهر محرم با تجلیل از برترین‌ها شامگاه دوشنبه در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد.

۳۰۳ هزار اثر در بخش های حرفه ای و عمومی به دبیرخانه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین‌المللی «مهر محرم» در بخش های استانی، ملی و بین الملل، ارسال شد که در آیین اختتامیه ۲۰ تن از برگزیدگان بخش حرفه ای تجلیل شدند.

از این تعداد اثر بیش از سه هزار اثر مربوط به بخش حرفه ای بود که به دبیرخانه پانزدهمین سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم ارسال شده بود.

بر اساس رای هیات داوران، برگزیدگان پانزدهمین سوگواره ملی «مهر محرم» در بخش پویش تولید محتوای حرفه ای- عکس، در بخش بخش تک عکس استان سمنان، رتبه اول میترا ناظمی از دامغان، رتبه دوم علی ابک از سرخه، رتبه سوم مصطفی قاسمیان از سمنان و مقام شایسته تقدیر محمد نجم از سمنان و مریم ابوالحسنی پوراشگذر از شاهرود بودند.

در بخش تک عکس ملی رتبه اول و دوم و سوم به ترتیب به سامان خدایاری ، سید علی رضویان هر ۲ از استان کردستان و محمد غمزه از استان سمنان معرفی و اصغر ازدشت از استان آذربایجان شرقی، مسعود محقق از استان سمنان و هادی دهقان پور از استان خراسان رضی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش مجموعه عکس ملی نیز مریم آل مومن دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری، هادی دهقان پور از استان خراسان رضوی و فرج الله رمضانی از استان سمنان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و علی دهقان از استان گلستان شایسته تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر خوش درخشیدن مردم استان سمنان در عرصه های اربعینی گفت: از ظرفیت هنر باید برای جهاد تبیین استفاده شود.

احمد ریواده افزود: تبدیل سمنان به مرکز نوآوری های فرهنگی و اجتماعی در کشور از سیاست های راهبردی این استان است و برای رسیدن به این هدف از همه ظرفیت ها در این حوره استفاده خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در برگزاری این سوگواره تاکید کرد: برای تبدیل شدن استان سمنان به مرکز تولید محتواهای دینی و ارزشی در کشور، حمایت از برگزاری همایش های ملی و بین المللی دینی در دستور کار این استان قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.