فرماندار رشت با بیان اینکه راهیان نور بازدید از جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری است گفت : همه دستگاههای اجرای در این راستا مشارکت کنند.

حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت در جلسه برنامه ریزی اعزام کاروان راهیان نور و بزرگداشت اعیاد شعبانیه گفت: ایران مقتدر برآمده از میادین ایثار و شهادت و حاصل پیروی از رهنمود‌های امامین انقلاب است.


فرماندار رشت نسبت به برگزاری مردمی و محله محور اعیاد شعبانیه تاکید کرد گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ملی، انقلابی و اسلامی مانند حماسه امیدآفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، نشان می‌دهد که مردم متدین و ولایتمدار ایران، این انقلاب را زمینه ساز ظهور دانسته و خود را مکلف به دفاع از آن می‌دانند.


وی افزود: ضروری است تا اعیاد شعبانیه و مراحل اعزام کاروان‌های راهیان نور امسال، همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، با مشارکت مردم از تمام سنین و اقشار شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان با اشاره به حرکت کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن روز پاسدار، روز جانباز و میلاد با سعادت امام سجاد (ع) تبیین گر بزرگ نهضت عاشورا در ماه شعبان، است افزود: شعبان؛ ماه شهادت، تبیین و انتظار و همچنین مناسب‌ترین زمان برای عمل به جهاد تبیین است.

وی انتظار و انقلاب اسلامی را مفاهیمی بهم پیوسته برشمرده و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و صحنه‌های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری است.
امام پناهی همچنین خواستار مشارکت دستگاه‌ها در اعزام مناسب کاروان راهیان نور و برگزاری شکوهمند و شایسته اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.