با حضور مشاور استاندار، مشکلات و موانع دو واحد مهم در جنوب کرمان پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه مشاور استاندار از روند تولید و صادرات یک واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرستان جیرفت و همچنین از روند فعال سازی معدن آهک و احداث کارخانه آهک و سیمان در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

 مسلم مروجی فرد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال در جنوب کرمان استفاده خواهد شد.

او افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از طرق مختلفی نظیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات و موانع سد راه تولید و اشتغال زایی بسیاری از واحد‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی و... را رفع کرده است؛ بنابراین به همین منظور و با حضور مشاور استاندار، مشکلات و موانع دو واحد مهم در جنوب کرمان پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

مروجی فرد با قدردانی از حسن توجه استاندار به جنوب کرمان بیان داشت: با حضور مشاور استاندار، ضمن بازدید از روند تولید و صادرات یک واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرستان جیرفت، مشکلات این واحد تولیدی پیگیری شد.

او افزود: بازدید از روند فعال سازی معدن آهک و روند احداث کارخانه آهک و سیمان در شهرستان عنبرآباد نیز یکی دیگر از واحد‌هایی بود که با حضور مشاور استاندارد انجام شد تا با پیگیری و برنامه ریزی اجرای آن تسریع یابد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به برنامه‌های اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان برای فعال سازی طرح‌ها و واحد‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، معدنی و... در جنوب کرمان تصریح کرد: در دولت مردمی از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار