فرمانده هنگ مرزی سراوان از دیدار تعاملی این فرماندهی با رئیس گمرک آن شهرستان خبر داد.             

سرهنگ حسینعلی فراهی   فرمانده هنگ مرزی سراوان  بیان داشت: در این دیدار تعاملی با آقای " منوری " رئیس گمرک شهرستان سراوان به بحث و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات و راهبرد مرزبانی در تأمین امنیت گمرک پرداخته شد.

در این جلسه سرهنگ " فراهی " تعامل و همکاری  بین تمام دستگاه‌های دولتی را ضامن پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف دانست و بیان داشت: ما همواره با دوستان پرتلاشمان در اداره گمرک همکاری کرده و انتظار داریم که این همکاری گمرک با مرزداران بیش از پیش شود تا امنیت پایدار بهتر از گذشته برقرار شود.

فرمانده هنگ مرزی سراوان، مرزداران  را خادمان جامعه و ملت معرفی کرد و گفت: مهمترین و محوری‌ترین مأموریت مرزبانی، تأمین امنیت در حوزه مرز و استیفای حقوق مرزنشینان است و تعاملات حسنه با گمرک و عدم وجود موازی کاری، سبب کسب رضایت و آرامش مردم می‌شود؛ موضوعی که باید مد نظر همه ما باشد.

در ادامه این جلسه آقای " منوری " رئیس گمرک شهرستان سراوان عرض خداقوت به مرزداران و مرزبانان در حفظ و حراست از مرزها، از زحمات شبانه روزی پرسنل مرزبانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان این مجموعه در جهت رفع مشکلات گمرکی موجود و رسیدگی به موضوعات مطرح شده نیز میباشد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار