هدفون ضدآب Outlier Free که مناسب برای استفاده هنگام شنا کردن است، بیرون گوش قرار می‌گیرد و صدا را از طریق استخوان منتقل می‌کند.

Creative Technology هدفون جدید هدایت استخوانی Outlier Free را روانه بازار کرده است که سیگنال‌های صوتی را مستقیماً از طریق استخوان گونه به گوش داخلی منتقل می‌کند، در حالی که گوش را در معرض درک صدا‌های اطراف قرار می‌دهد.

این شرکت سنگاپوری اعلام کرد که هدست Outlier Free دارای فناوری بلوتوث ۵.۳ با عملکرد اتصال چند نقطه‌ای به منظور اتصال همزمان هدست به دو دستگاه است و بسته تجهیزات فنی شامل یک میکروفون داخلی با پشتیبانی از صدا، دستیار «Siri» و «Hey Google» است.

ویژگی هدست جدید با توجه به کلاس حفاظتی IPX۵، مقاومت در برابر آب است و عمر باتری آن تا ۱۰ ساعت افزایش می‌یابد. عملکرد شارژ سریع این هدفون به مدت ۱۰ دقیقه برای کارکرد دو ساعته کافی است.

مدل Outlier Free Pro دارای ویژگی‌های مشابه مدل پایه به اضافه حافظه داخلی ۸ گیگابایتی موسیقی است که امکان ذخیره سازی حدود ۲۰۰۰ آهنگ MP۳ با پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل FLAC، WAV و APE را فراهم می‌کند و می‌توان از آن استفاده کرد. به لطف قابلیت مقاومت در برابر آب مطابق با کلاس حفاظتی IPX۸ از این هدفون می‌توان هنگام شنا هم استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار