معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:چهار هزار و ۹۰۸ شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین بررسی شد.

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بررسی چهار هزار و ۹۰۸ مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه ۱۲۴ در حوزه کالا‌های اساسی این استان خبر داد.

رحمانی افزود: این تعداد شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد شکایت مردمی پس از بازرسی و پیگیری موضوع یک هزار و ۸۱ تخلف صنفی محرز شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

رحمانی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۴۷ تخلف صنفی منجر به صدور جریمه از مراجع قضایی شده است، گفت: ۶۹۴ واحد نانوایی و ۳۵۳ واحد صنفی در این آرا مشمول پرداخت جریمه شده‌اند.

این مسئول بیان داشت: درحال حاضر ۲۳ پرونده در انتظار صدور احکام قضایی و ۱۱ پرونده تخلف صنفی نیز درحال ارسال به تعزیرات حکومتی است.

وی خاطرنشان کرد: کم فروشی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، فقدان رعایت مسائل بهداشتی، انجام ندادن تکالیف صنفی، عرضه خارج از شبکه، فقدان پروانه کسب، نبود فاکتور خرید و رعایت نکردن ساعات کاری و احتکار از عمده تخلفاتی است که با کمک شهروندان و ثبت گزارش محرز شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان استان قزوین خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.