در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در دانشگاه اصفهان از ابوالقاسم مرادی چهره ماندگار زیست‌بوم فناوری استان تجلیل شد.

ابوالقاسم مرادی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر قهدریجان فلاورجان دارای دکترای الکترونیک و مدیریت بازرگانی، مدیرعامل شرکت فناور پلاستیک سپاهان و رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان است. او چندین نوبت صاحب عنوان کارآفرین برتر کشور، واحد صنعتی نمونه استان و کشور، واحد نمونه صادراتی، نخبه صنعت و معدن و برگزیده جشنواره نشان کیفیت برتر ایران شده و دارای گواهینامه صادرات به اتحادیه اروپاست.

چندین گواهی ثبت اختراع در صنعت گاز شامل انواع رگولاتور و کنتور، تالیف استاندارد‌های متعدد در کنترل و انتقال گاز و تالیف چندین کتاب تخصصی در این حوزه، در کارنامه این کارآفرین اصفهانی دیده می‌شود.


در مراسم تجلیل از مرادی، فرید نجات‌بخش، رئیس هیئت مدیره انجمن‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان اظهار کرد: در حقیقت ابوالقاسم مرادی به عنوان پدر معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اصفهان است و همواره پدرانه در کنار کارآفرینان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داشته و آینده خود را در رشد و پیشرفته جوانانی دیده است که در عرصه فناورانه تلاش می‌کنند.

در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان هم منعقد شد.
در این زمینه سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان به رویکرد شورای شهر ششم به همکاری با شرکت های دانش بنیان برای اجرای طرح های خلاقانه و نوآورانه اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای به منظور رفع نیاز‌های حوزه شهری و توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان بین شهرداری اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان منعقد شد.

تجلیل از چهره ماندگار زیست‌بوم فناور اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.