استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهکده سلامت معتادان باید در استان ایجاد شود گفت: در این دهکده باید هم در زمینه مهارت آموزی و هم از لحاظ فکری تدابیر لازم برای این افراد اندیشیده شود.

 محمد کرمی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اظهارداشت: همه ما مسوولیتی داریم که باید در قبال آن متعهد و پاسخگو باشیم و به وظایف محوله بدرستی عمل کنیم.

وی با اشاره به احداث دهکده سلامت برای رهایی معتادان از مواد مخدر افزود: شایسته نظام اسلامی نیست که معتادان در وضعیتی نابسامان به سر ببرند و اعضای خانواده این افراد نیز به مشکلات متعدد معیشتی و اجتماعی دچار باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در موضوع ساماندهی معتادان متجاهر و مبارزه با مواد مخدر تمام دستگاههای دولتی باید به وظایف خود عمل کنند بنابراین در این رابطه کم کاری را از هیچ فردی نمی‌پذیریم.

وی خاطرنشان کرد: فردی که به دلایل مختلف متاسفانه گرفتار دام مواد مخدر شده قطعا می‌تواند انسان شایسته‌ای برای جامعه باشد، اما باید درمان شود.

کرمی تصریح کرد : اعتیاد به مواد مخدر در شرایطی که دشمن از راه‌های مختلف برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کند، تضعیف نیروی انسانی ما هست بنابراین همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با این پدیده شوم پای کار بیایند همچنین برای درمان معتادان باید مکانی تعبیه شود که به همه امکانات مورد نیاز مجهز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار