گروه جهادی شهید علی فتح خادمی در حوزه‌های مختلف به ارائه خدمات خیرخوانه به نیازمندان بهبهانی پرداخته است.

حسین درخشش، مسئول گروه جهادی شهید علی فتح خادمی گفت: از سال ۸۸ تا کنون بیش از هزاران خدمت جهادی به مردم روستا‌ها و مناطق محروم بهبهان به ویژه روستای محل تولد و زندگی شهید علی فتح خادمی ارائه شده است.

او می‌گوید: گروه جهادی در زمینه‌های مختلف اردو‌های جهادی عمران و ساخت و ساز تا کمک به اشتغال جوانان فعالیت دارند تعمیر خانه محرومان، احداث خانه، تعمیر پل روستایی، واکسیناسیون در دوران کرونا، کمک‌های مومنانه، جهیزیه و ... بخش کوچکی از اقدامات این گروه جهادی است.

درخشش گفت: تاکنون در حدود ۸۰ خانه کارتعمیرات، بازسازی، برقکاری، لوله کشی، ایزوگام و... انجام گرفته است، ۹ واحد مسکونی را احداث کردیم و همچنین با کمک به بسیج سازندگی ۵۰ واحد مسکونی را تکمیل کردیم و در حال حاضر برای کمک به موضوع زوج‌های جوان و جوانی جمعیت در حال تهیه‌ی جهیزیه هستیم.

به گفته مسئول گروه جهادی شهید خادمی بسیج سازندگی بهبهان تاکنون با همراهی خیرین، سازندگی و حامیان گروه جهادی ۳۰۰۰ بسته کمک مومنانه و ۳۰ سری جهیزیه شامل ۵ تا ۱۲ قلم وسیله جهیزیه توزیع داشته ایم.

او می‌گوید: در کنار تعمیرات وسایل سرمایشی و گرمایشی مردم مناطق محروم شهرستان۱۰ بخاری، ۲۰ پنکه و ۲ کولر اهدا کردیم و با همکاری سازندگی، فنی و حرفه‌ای شهرستان افراد کارآفرین و علاقه‌مند برای آموزش معرفی می‌کنیم و بعد از یادگیری با ارائه وام و تسهیلات به آن‌ها کمک می‌کنیم تا شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

این عضو گروه جهادی می‌گوید: تاکنون در حدود ۱۵ نفر معرفی شده و درحدود ۴۰۰ میلیون وام برای اشتغال در زمینه‌های زنبور داری، خیاطی، گلدوزی، پرورش قارچ و... اعطا شده است. در کنار آن هم نمایشگاه ارائه محصولات کارآفرینان در مناسبت‌های مختلف بر پا گردیده تا در زمینه فروش محصولات کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.