رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان از پذیرش فیلم کوتاه "خجسته" به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین حسنی فیلمساز جوان دامغانی و هنرجوی انجمن سینمای جوانان دفتر سمنان در جشنواره بین‌المللی هند خبر داد.

باقرآبادی رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان اظهار کرد: این فیلم کوتاه به کارگردانی امیر حسین حسنی و براساس فیلمنامه‌ای از وی ساخته شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان ادامه داد: این فیلم راه یافته به جشنواره بین‌المللی هند، با حمایت انجمن سینمای جوانان استان ساخته شده است.

وی به محتوای این فیلم کوتاه پرداخت و خاطرنشان کرد: در این فیلم، رضا کارگری است که در یک گاوداری خارج شهر فعالیت می‌کند، او مردی منزوی و بی‌حوصله است. زندگی رضا باعث شده تا نسبت به آدم‌های اطرافش بدبین شود و یک رابطه احساسی با گوساله مورد علاقش به اسم خجسته داشته باشد.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان ادامه داد: در ادامه این فیلم کوتاه اما، اتفاقاتی باعث می‌شود تا رضا از خجسته جدا شود و...

باقرآبادی از ایفای نقش «سید سعید شاهچراغ، مبینا سعیدی، علی فتحی دامغانی،امیر حسین دًوًلٌی، مسعود ورکیانی، علی رضا گیلان، حمید شادلو و ابوالفضل اسفانیان در این فیلم خبر داد و اضافه کرد: محمد داوری، ابوالفضل عبیری، شقایق یوسفیان، حامد فراتی، کاظم دهقان، فاطمه کشاورز و سید احمد موسوی از دیگر عوامل این فیلم هستند.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان با اشاره به وجود استعدادهای جوان در این انجمن بر لزوم حمایت بیشتر از هنرمندان جوان استان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.