مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ گروه موسیقی مقامی از تربت جام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر حضور دارند.

محمدجواد روشندل مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: گروه‌های موسیقی از خراسان رضوی مانند سایر استان‌ها به صورت مستقل در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این زمینه ورود ندارد.

او افزود: با این حال طبق اعلام سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر اجرای ۲ گروه موسیقی مقامی از تربت جام از "غلام رسول سوفی" و "غلام حسین غفاری" دو پیشکسوت موسیقی مقامی خراسان رضوی و دارنده نشان درجه یک هنری تجلیل می‌شود.

 مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این استان در رشته موسیقی ۱۲ هنرمند دارای نشان درجه یک هنری دارد.

محمدجواد روشندل بیان کرد: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری "بهزاد عبدی" در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی آغاز شد و تا سوم اسفند ادامه دارد، علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجرا‌های این جشنواره باید به سامانه فروش بلیت این رویداد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار