رقابت‌های بین المللی شطرنج برق آسای جام رشت با قهرمانی محمد امین طباطبایی، استاد بزرگ شطرنج تهران به پایان رسید.

در رقابت‌های شطرنج برق‌آسا یا بلیتس بین‌المللی دریای کاسپین «جام رشت»، محمد امین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج تهران و یکی از ملی پوشان تیم ملی با کسب ۱۱ و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

پرهام مقصودلو استاد بزرگ قزوین نیز با ۱۱ امتیاز در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفت، آرش طاهباز و آراد نظری از گیلان، مهدی غلامی از تهران، سید خلیل موسوی از گیلان و محمدرضا عابدی از قزوین با کسب ۱۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم تا هفتم جدول قرار گرفتند.

امیرمحمد آزادی از البرز، بردیا دانشور از قزوین و سید محراب خوشکلام از گیلان با کسب ۹ و نیم امتیاز به ترتیب در رتبه‌های هشتم تا دهم جدول ایستادند.

محمد امین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج تهران

در رقابت‌های شطرنج بلیتس یا برق آسا ۳۰۰ شطرنج باز در ۱۳ دور در مجموعه ورزشی یادگارامام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها اهدا شد.

رقابت‌های بین المللی شطرنج دریای کاسپین جام رشت

نوزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی شطرنج دریای کاسپین  (RASHT CUP) که از عصر یکشنبه هفته گذشته با حضور ۸۰۰ شطرنج باز از ایران و ۱۵ کشور در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شد، عصر فردا (دوشنبه اول اسفند ماه) پایان می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.