رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان از اعلام دو فراخوان صبح امید و گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا خبر داد.

مریم امینی رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان صبح امید با هدف برگزاری جشن‌های محله‌محور به‌مناسبت نیمه شعبان و فراخوان گنبد‌های فیروزه‎ای به منظور ارائه خدمت مساجد به مسافران نوروزی اعلام شده است.
او درباره فراخوان صبح امید اظهار کرد: این فراخوان با موضوع حمایت از کانون‌ها و مراکز فرهنگی و به منظور برگزاری جشن‌ها و ایستگاه‌های شادی محله‌محور در عرصه‌های شهری تدارک دیده شده است.


رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: مراکز و کانون‌های فرهنگی برای شرکت در این فراخوان، می‌توانند تا ۱۰ اسفند با مراجعه به ادارات فرهنگی اجتماعی در مناطق پانزده‌‎گانه شهرداری، از حمایت‌های مالی بهره‌مند شوند.


امینی در مورد فراخوان گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا هم گفت: هدف این فراخوان، حمایت از مساجدی است که به مناسبت نوروز از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.
به گفته او، مساجدی که محل تردد مسافران نوروزی باشند، امکان باز بودن سرویس‌های بهداشتی، ارائه خدمات رفاهی نظیر مکان استراحت، محل طبخ و پذیرایی و نیز امکان ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی از جمله برپایی غرفه‌های فرهنگی، مذهبی، میز‌های مشاوره، غرفه‌های ویژه کودک و... را داشته باشند، مشمول این فراخوان می‌شوند.


رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اعضای هیئت امنای این مساجد خواست تا ۱۵ اسفند با مراجعه به اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی، در خیابان کمال اسماعیل برای ثبت‌نام و حضور در این فراخوان اقدام کنند.


امینی بیان کرد: اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی در طول مدت ارائه خدمات با بازدید و اعزام کارشناسان، عملکرد مساجد را ارزیابی و بسته به کمیت و کیفیت عملکرد مجموعه، به آن‌ها کمک‌های نقدی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.