سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قزوین از توزیع گوشت گرم (غیر منجمد) قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار در ۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان خبر داد.

محمد حسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قزوین از توزیع گوشت گرم (غیر منجمد) قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار در ۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان خبر داد و گفت: به فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت گرم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار ابلاغ شده تا در این خصوص بنر‌هایی را برای اطلاع رسانی شهروندان نصب کنند.

وی اظهار کرد: توزیع گوشت گرم و غیرمنجمد قرمز وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هدف تعادل قیمت انجام می‌شود.

این مسوول همچنین گفت: حذف واسطه‌هایی که در بازار کالا‌های اساسی از جمله گوشت قرمز اخلال وارد می‌کنند از برنامه‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی است که در استان قزوین نیز از سوی قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار دنبال و پیگیری می‌شود.

عطایی با بیان اینکه در تامین مرغ شب عید مشکلی نداریم، اظهار کرد: متوسط قیمت مرغ در بازار برای دی و بهمن ماه امسال با همکاری مرغداران نسبت به نرخ مصوب پایین‌تر بود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به مرحله دوم هوشمندسازی آرد و نان، گفت: در این مرحله پیشگیری از توزیع آرد خارج از شبکه و قاچاق هدف گذاری شده است.

این مسوول گفت: نانوایانی که تخلف ندارند مورد تشویق قرار می‌گیرند و سهمیه آرد آن‌ها افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در نوروز۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان نداریم، اظهار کرد: ذخایر مطمینی از انواع کالا‌ها و مایحتاج از گوشت قرمز و سفید تا قند و شکر و برنج و تخم مرغ در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار