مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بر گسترش شبکه تبلیغ در مدارس تأکید کرد.

شاهبیکی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  خراسان جنوبی با تقدیر از حضور حماسی مردم در شنبه تاریخی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران در این روز حماسه ای عظیم را رقم زدند که جای شکر گزاری دارد.

او با اشاره به اینکه مردم ایران با تحلیل به میدان آمده و حضور در خراسان جنوبی نیز بی نظیر بود افزود: یکی از صحنه های تولید قدرت نرم در کشور ما برای نظام همین نماز جمعه است و خلوت شدن نمازهای جمعه و کم اهمیت شدن آن می تواند یک آسیب باشد.

شاهبیکی با تأکید بر اینکه حضور مردم اصل است تصریح کرد: در قبال مسائل دینی همه مردم و مسئولین، مسئول هستند و باید با بر نامه ریزی و هدایتگری جمعیت نمازهای جمعه و جماعات را افزایش دهند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی از تشکیل کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خبر داد و عنوان کرد: شبکه تبلیغ باید در مدارس گسترش یابد.

جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان بیش از ده لایه داشت

حجت‌الاسلام و المسلمین خیاط مدیر حوزه‌های علمیه خراسان در اجلاسیه امامان جمعه خراسان جنوبی در سرایان گفت: مبعث ظرفیت بزرگی در زمینه اصلاح جامعه است و هدف از بعثت انبیا و مسلمان در طول تاریخ احیای کلمه توحید، اجتناب از طاغوت و مبارزه با هرگونه جهل، زورگویی، استثمار و استعمار بشر در طول تاریخ است.

او افزود: رسالت ما در انقلاب اسلامی اقامه دین و تأسیس جامعه دینی و مبارزه با همه طاغوت‌ها بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین خیاط در بیان جهاد تبیین به مسئولیت خطیر یکایک مدیران و مسئولان اشاره کرد و با تحلیل لایه‌های مختلف اغتشاشات و اتفاقات چند ماه گذشته کشور عنوان کرد: جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان بیش از ده لایه داشت که مردم ما کمتر از یک لایه آن را دیدند.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای، بستر طراحی در کشور‌های همسایه، اغتشاش و فراخوان، شعار‌های ساختارشکنانه، قتل فجیع نیرو‌های نظامی و انتظامی، تهیه و ارسال فیلم برای رسانه‌های خارجی، ورود هزاران سلاح به داخل کشور و بهره گیری از دو هزار نیروی آموزش دیده در داخل کشور، کشته سازی و در نهایت آشوب خیابانی از جمله دستور کار دشمن بود.

او اظهار کرد: در حالیکه در جنگ تحمیلی ۳۸ کشور رژیم بعث عراق را همراهی کردند؛ در این جنگ ترکیبی بیش از ۵۸ کشور دنیا پای کار بودند و لشکر سلبریتی‌های داخی نیز به میدان آمدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خیاط با بیان اینکه دشمن دقیقه‌ای ما را رها نمی‌کند افزود: اینکه خیال کنیم اغتشاشات تمام شد و دشمن سر جای خود نشست ساده اندیشی است، اگر ما به دشمن کاری نداریم آن‌ها به ما کار دارند و نباید لحظه‌ای غفلت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.