معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از آغاز نام نویسی حوزه‌های علمیه خواهران در استان خبر داد.

راضیه عظیمی‌فراز آغاز نام نویسی حوزه‌های علمیه استان همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) خبر داد و گفت: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم و بالاتر در سطوح ۲، ۳ و ۴ طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش در سطح دو ۳۰۰ نفر است و ظرفیت طلاب ۳ و ۴ پس از ثبت‌نام مشخص می‌شود.

او با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: آزمون شرکت‌کنندگان در سطح دو، ۲۳ تیرماه سال ۱۴۰۲ و شرکت‌کنندگان در سطح ۳ و ۴ در ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به‌عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان تاکید کرد: در سطح سه رشته‌های فقه و اصول، اخلاق و تربیت اسلامی، تفسیر علوم قرآنی و کلام اسلامی و همچنین در سطح چهار یا معادل دکتری نیز رشته فقه خانواده طلبه می‌پذیرد.

عظیمی فرافزود:علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

او تعداد کل طلبه‌های خانم در سطوح مختلف را یک هزار و ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دانش‌آموختگان نیز یک هزار و ۹۷۹ نفر است. تاکنون ۱۱ حوزه در استان ویژه بانوان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.