مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: توزیع ۲۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل سیب زرد و پرتقال در استان قطعی شده است.

آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید امسال با تفاوت‌هایی نسبت به سال‌های گذشته همراه است و مهمترین تفاوت اجرای تامین و توزیع میوه توسط بخش خصوصی است.

او با بیان اینکه در خراسان رضوی سه مباشر تامین و توزیع شامل اتحادیه تعاونی‌های تولید، اتحادیه تعاونی‌های روستایی و اتحادیه میادین میوه و تره بار تعیین شده است و در حال انجام امور محوله هستند، افزود: هدف از توزیع این میوه صرفا تنظیم بازار است، اما کمیته کشف قیمت در قالب کمیته راهبری میوه استان تشکیل شده است که تعیین قیمت میوه را در اسفند ماه بر اساس کیفیت و وضعیت بازار تعیین و اعلام میکنند که نرخ اعلامی لازم الاجراست.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: از نیمه اسفند ماه جلسات هماهنگی برای تعیین قیمت و تاریخ توزیع میوه تنظیم بازار انجام میشود.

آوان بیان کرد: مراکز توزیع نیز از سوی معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی درحال پیگیری است تا از طریق شهرداری مشهد این مراکز در مشهد در اختیار قرارگیرد.

او تصریح کرد: هدف ما پراکنش متعادل در انتخاب و تعیین مراکز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.