رییس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: با موافقت شورای شهر، بودجه چهار هزار میلیارد ریالی سال آینده شهرداری میاندوآب تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفت: با موافقت اعضای شورا، بودجه سال آینده مدیریت این شهر به میزان چهار هزار میلیارد ریال تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است.

بابک محمدزاده  با اشاره به برگزاری جلسه‌های متعدد برای بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری، افزود: پس از بررسی‌های لازم و با موافقت اعضای شورای شهر چهار هزار میلیارد ریال بودجه برای سال آینده به تصویب رسید که نسبت به سال‌جاری بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امسال در راستای حمایت‌های دولت سیزدهم از محل ماده ۳۹، درآمد شهرداری‌ها هم افزایش یافته و به همین خاطر بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب نیز با رشد مواجه شده است.

رییس شورای اسلامی میاندوآب با بیان اینکه در سال‌جاری نیز بودجه شهرداری میاندوآب ۲۱۸ میلیارد تومان تصویب شده بود، اضافه کرد: در بودجه سال آینده شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی پیش‌بینی شده که این رقم در توسعه و آبادانی شهر نقش مهمی خواهد داشت.

محمدزاده با اشاره به معضل ترافیک و گلایه شهروندان از آن در شهر میاندوآب گفت: برای حل معضل ترافیک، طرح پارک‌بانی مکانیزه در معابر این شهر اجرا می‌شود که در این راستا ۷۵۰ محل از جمله خیابان‌های امام، طالقانی، شهدا، کشاورز، تختی، شریعتی، ۱۷ شهریور و سرباز به اجرا در می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.