شریفی؛

بوستان شفق تهران مکانی برای تجمع معتادان متجاهر

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از فضای نا امن و تاریک بوستان شفق در محله صادقیه تهران گلایه کرد.

محله صادقیه در غرب تهران واقع شده است و یکی از شریان‌های پرتردد پایتخت محسوب می‌شود. در این محله بوستانی به نام شفق قرار دارد که مدتی است در تاریکی مطلق به سر می‌برد. از طرف دیگر وجود یک فضای بی‌دفاع شهری در جنب این بوستان و تجمع متعادان متجاهر در آن، این مکان را به یک محیط نا امن تبدیل کرده است.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی وضعیت نامناسبت این منطقه را روایت کرد و از مسئولان در خواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار
بوستان شفق تهران ازجنوب به خیابان شهیدان صفویان از شمال به کوچه هید بهرام مصطفوی دهزویی از غرب به کوچه بهشت و از شرق به فضای بی دفاع شهری (مخروبه) منتهی شده است.
این بوستان به دلیل همجواری ازضلع شرقی با فضای بی دفاع شهری به مساحت ۴ هزار متربع با اطاقک‌های مسقف، مکان و پاتوقی امن برای آسیب دیده‌های اجتماعی گردیده است.
از این بوستان بوی نامطبوع به مشام می‌رسد. مصرف کننده‌های موادمخدر، شبانه‌روز در مقابل انظار اهالی محله به مصرف مواد و مراوده مشغول بوده و هیچ اهمیتی به تذکرات اهالی محله نمی‌دهند. آنان در شب‌های سرد در این بوستان مهجور و این ویرانه به استراحت می‌پردازند.
از طرف دیگر کوچه شهیدبهرام دهزویی (ضلع شمالی بوستان شفق) فاقد روشنایی است و عابرین شب‌ها با هراس از آنجا عبورمی‌کنند چندین باربه اداره برق گفته ایم، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
وضعیت این بوستان وفضای بی دفاع شهری، چندین مرتبه با صورتجلسه به مبادی ذیربط ارسال گردیده است. این مکان یکی از پرترددترین شریان‌های شهری فلکه صادقیه تهران است از شهردار محترم و ریاست محترم شواری شهر خواهشمندیم به مشکل منطقه ما رسیدگی کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار