از امروز ۳۰ بهمن مدارس و ادارات استان مرکزی طبق شرایط عادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

با پایان تصمیم حالت فوق العاده کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ساعت کار مدارس و ادارات استان مرکزی به روال قبل بازگشت.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اطلاعیه شماره ۵۵ اعلام کرد:با توجه به پایان یافتن زمان اعلامی در اطلاعیه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استانداری مرکزی در خصوص تأخیر در آغاز به کار مدارس، 

️از روز یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه، ساعت آغاز به کار مدارس به روال قبل باز خواهد گشت و مدارس طبق شرایط عادی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین اعلام کرده این تصمیم برای هفته آتی و برای شرایط عادی اتخاذ شده و در صورت ورود به شرایط اضطرار و تصمیم گیری هریک از مراجع تصمیم‌ساز در خصوص نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی اطلاعیه جداگانه صادر خواهد شد.

استانداری مرکزی هم اعلام کرد که با پایان حالت فوق العاده ️ از روز یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه، ساعت آغاز به کار ادارات به روال قبل باز خواهد گشت و ادارات استان مرکزی طبق ساعات شرایط عادی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

چند وقتی بود که با تصمیم کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استانداری مرکزی ساعت شروع به کار ادارات و مدارس صبح کار با تاخیر انجام می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.