همزمان با عید مبعث، آیین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی به زوج های جوان سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مراسم اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی به زوج های جوان سراسر کشور با همکاری بنیاد کرامت رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن نمایشگاهها و همایشهای آستان قدس رضوی برگزار شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در این مراسم گفت: این مراسم در ادامه برنامه های خدمت رسانی در استان های مختلف در کنار مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده است.

محمد حسین استادآقا افزود: توزیع تعداد هزار سری جهیزیه در سراسر کشور به برکت نام مبارک حضرت رضا(ع) از امشب آغاز شده است و ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در سال گذشته در قالب طرحی با عنوان "نذر امام" مادران و پدران زندانی جرائم غیر عمد به برکت امام رضا(ع) آزاد شدند و پس از گذشت یک سال از این طرح، تعداد ۵۸۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز از فردا سی ام بهمن ماه با همکاری نهادهای مشارکت کننده و خیران آزاد خواهند شد.

قائم مقام کمیته امداد کشور نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک قانون اساسی است گفت: این نظام پابرجاست تا بتواند به مردم خدمت کند و در سایه این خدمت شرایط و رفاه و آسایش را برای جامعه فراهم آورد.

مصطفی خاکسار قهرودی بیان کرد: اقدامی که امروز انجام شد نشان دهنده این است که اندیشه خدمت برای تحقق این مسئولیت بزرگ در حال تکمیل شدن است و قدم به قدم به سمت خدمت رسانی بیشتر و بیشتر پیش می رویم.

خاکسار ادامه داد: هر چند کار خیر و خدمت رسانی ریشه طولانی و عمیق دارد اما آن چیزی که باید رقم بخورد سامان یافتن این اقدامات خدا پسندانه است ما باید از تمامی امکاناتی که در اختیار داریم با هم افزایی بیشتر نهادها و سازمان های مختلف و خیران بهره ببریم و این اقدامات را در سطح کشور گسترش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.