فرماندار اندیمشک گفت: میزان  اشتغال زایی کارخانه قند اندیمشک ۳۱۵ نفر در سه شیفت کاری است.

فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در این آئین گفت: فاز اول کارخانه قند اندیمشک که شامل  تولید و بسته بندی قند، شکر، نبات،   آبنبات با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان و با اشتغال زایی ۱۰۰ نفر در یک فاز و در یک شیفت کاری توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره دو  اندیمشک مورد بهره برداری قرار گرفت.

او می‌گوید: با راه اندازی فاز‌های بعدی  این کارخانه در آینده ظرفیت تولید رب گوجه را نیز دارد.

 فتوحی گفت:مسولین شهرستان اندیمشک در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی طی چند سال اخیر بسیار خوب عمل کرده اند و پروژه‌های بزرگی در این شهرستان احداث یا در دست احداث است.

او می‌گوید: ما از همه سرمایه گذاران حمایت همه جانبه می‌کنیم در این میلاد رسول اکرم (ص) جای شکر گذاری دارد که امروز ۱۰۰نفر در این شهرستان امروز مشغول کار شده اند

به گفته او ما باید به ایران و ایرانی بودن افتخار کنیم و دست کارآفرینان را میفشاریم همه با وحدت برای توسعه و پیشرفت کشور قدم بر داریم و خوزستان که سر شار از سرمایه است همه در کنار هم باید این استان را به پایتخت قوی اقتصادی کشور تبدیل کنیم.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: ظرفیت تولید قند در کارخانه قند اندیمشک  روزانه ۱۳۵ تن است.

به گفته او ظرفیت تولید  قند در هر شیفت کاری  ۴۵ تن، بسته بندی شکر ۲۰ تن و نبات ۴/۵ تن می‌باشد و این کارخانه فعلا در یک شیفت کاری فعال است و در آینده نزدیک شیفت کاری آن به سه شیفت کاری افزایش پیدا خواهد کرد.

فرماندار اندیمشک گفت: میزان  اشتغال زایی کارخانه قند اندیمشک ۳۱۵ نفر در سه شیفت کاری است و اشتغال زایی سالن تولید قند ۲۱۰نفر سالن تولید نبات ۷۵ نفر  و سالن بسته بندی  شکر ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.