سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوای پیشنهاد دولت به چین برای ساخت ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوایی مبنی بر اینکه دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است را اساسا تکذیب کرد.

وحید قربانی در توضیحات خود مبنی بر اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته است که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات وتوافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود، گفت: طرح این موضوع که طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند! از اساس کذب محض است.

او در ادامه گفت: انتظار می رود همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
چون شما به فکر مسکن نیستید که بخواهید پیشنهاد ساخت مسکن بدید به چین. پول از مردم گرفتید مسکن بسازید ولی... خدا چطور شما رو عذاب کنه خدا میداند خوب اگر فکر مسکن نیستید پول مردم رو برگردونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چون قبول نکردن تکذیب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
هیچکی این وسط مسکن روگردن نمیگیره بیچاره مامستاجرها به پای بی کفایتی مسئولان داریم ذره ذره آب میشیم
آخرین اخبار