رئیس بیمارستان نهم دی تربت حیدریه گفت: کلینیک تخصصی این بیمارستان همزمان با عید مبعث به بهره‌برداری رسید.

زهرا نیک‌فرجام رئیس بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی گفت: کلینیک تخصصی این مرکز درمانی با زیربنای ۱۸۰ مترمربع و با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، اعضای شورای اسلامی شهر و خیرین سلامت به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در این کلینیک تخصصی که از امروز کار خود را آغاز کرد متخصصان زنان و زایمان، داخلی، قلب و عروق، کودکان و نوزادان، داخلی مغز و اعصاب، عفونی، اعصاب و روان، جراحی عمومی و پوست، مو و زیبایی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌نمایند.

رئیس بیمارستان نهم دی تربت حیدریه ادامه داد: در یک‌سال گذشته به جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار بیمار در قالب ۴ میلیون خدمت تخصصی پزشکی، خدمات درمانی در این بیمارستان ارائه شده است.

نیک‌فرجام بیان کرد: در یک‌سال گذشته بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برای توسعۀ فضای فیزیکی و تجهیز بخش‌ها از جمله احداث بخش روان‌پزشکی به مساحت ۴۷۳ مترمربع، احداث بانک خون به مساحت ۴۵ متر مربع، بهسازی و توسعۀ بخش دیالیز از ۹ تخت به ۱۲ تخت، توسعه و تجهیز بخش فیزیوتراپی از ۵ کابین و به ۸ کابین با افزایش بیش از ۲ برابری در پذیرش بیماران، بهسازی فضای فیزیکی CSR اتاق عمل، انباری مرکزی، ساختمان اداری شهدای مدافع سلامت و ایمن‌سازی فضای بیمارستان و کسب تاییدیۀ ایمنی از سازمان آتش‌نشانی هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.