غلامحسین عماری گفت: با تمام توان از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در بخش ورزش حمایت می شود.

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه  با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشدار سیلوانا با حضور در پیست اسکی خوشاکوی این شهرستان، ضمن بررسی آخرین وضعیت پیست دستورات لازم در جهت حل مشکلات پیش رو و رفع موانع موجود را صادر کرد.

غلامحسین عماری در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: فرمانداری ارومیه و همه مسوولان استانی و شهرستانی با تمام توان از بخش خصوصی و کسانی که در مسیر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ورزشی گام بر می‌دارند حمایت کرده و به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند تا مشکلات به حداقل برسد و زمینه توسعه اقتصادی و گردشگری شهرستان فراهم شود.

پیست اسکی خوشاکوی ارومیه، تنها پیست اسکی استان آذربایجان غربی و یکی از کانون‌های مهم ورزش‌های زمستانی در شمالغرب کشور است.

این پیست در ۳۴ کیلومتری غرب ارومیه و در منطقه راژان نزدیک روستای خوشاکو واقع شده و هر سال با آغاز فصل سرما و انباشت برف، پذیرای اسکی بازانی از کشور‌های خارجی و استان‌های مختلف کشور و علاقمند به ورزش‌های زمستانی است.

 از ۲۲ سال پیش برای احداث طولانی‌ترین تله‌کابین خاورمیانه از روستای بند تا خوشاکو در شهر مرزی ارومیه تلاش می شود، اما پس از دو دهه، هیچ خبری از آن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.