رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه دانشجویی در کشور مواجه هستیم.

داداش‌پور با اشاره به کمبود‌های خوابگاه دانشجویی در مراکز آموزش عالی کشور  گفت: ۲۷۰ هزار خوابگاه در دانشگاه‌های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: با مشارکت خیرین و منابع مالی ملی و استانی در چهار سال آینده مشکل خوابگاه‌ها مرتفع شود و هیچ دانشگاهی با مشکل خوابگاه مواجه نشود.

داداش پور حضور مدیران جوان را عامل پویایی و تحرک در این دانشگاه نام برد و گفت: جوانگرایی یکی از مولفه‌ها و شاخصه‌هایی است که براساس آن می‌توان میزان پویایی یک مجموعه را تعیین کرد و تخمین زد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: جوانگرایی به عنوان فاکتور اصلی تداوم تحرک و استمرار آن در هر مجموعه‌ای به محسوب می‌شود و هر چه دامنه فعالیت در عرصه‌های مختلف به خصوص در محیط‌های علمی و فرهنگی بزرگ‌تر باشد اهمیت این تحرک و پویایی بیشتر است.

وی جوانان هر کشور را سرمایه‌های اصلی آن کشور دانست و بیان کرد: فرصت استفاده از نیروی عظیم جوانان را هیچگاه نباید کوچک شمرد و این توسعه و پیشرفت دانشگاه در یک سال اخیر نشانگر اعتماد به جوانان دانشگاهی است که به خاطر شجاعت و صراحت و پشتکار و انگیزه زیاد تحول آفرین در ساختار فیزیکی و علمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار