وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در چهارمحال و بختیاری گفت: چهار خطه شدن جاده لردگان به ایذه باید با اولویت پیگیری و اجرایی شود.

احمد وحیدی امروز جمعه در پایان سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول دادند تا قرارداد این طرح قطعی شود.

وی با اشاره به تردد ۴۰ هزار خودرو از این جاده در هر شبانه‌روز افزود: چهار خطه کردن این محور ارتباطی به ارتقای تردد جاده‌ای کمک می‌کند.

وحیدی احداث سد شهدای چشمه‌علی را از خواسته‌های مردم منطقه اعلام و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ساخت این سد انجام و قرار شده است تا وزارت نیرو این طرح را براساس مطالعات انجام شده عملیاتی کند.

وی یادآور شد: ساخت بیمارستان در بخش‌های این منطقه از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وزیر کشور اظهار داشت: راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها به تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی سنگین نیاز دارند که این مهم پیگیری و عملیاتی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسیر بازفت کوهرنگ باز شده و جاده گردنه چری هم به‌زودی بازگشایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


وحیدی به فعال بودن بالگرد‌های هوانیروز و جمعیت هلال‌احمر در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: راه ارتباطی بیشتر روستا‌ها باز و کمک‌رسانی انجام شده است و جاده بقیه روستا‌های در محاصره برف به‌زودی بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به ارسال خودرو‌های جدید به چهارمحال و بختیاری برای برف‌روبی اشاره و افزود: باز کردن کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر چلگرد را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار