نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برهمدلی و هم افزایی برای حل مشکلات مردم شهرستان کوهرنگ تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در جمع نماز گزاران در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: همدلی مردم با افزایش کمک رسانی‌ها و انسجام مسئولان در ارائه خدمات یک ضرورت است، اما توجه ویژه مسئولان کشوری را برای گسیل ماشین آلات می‌طلبد.

وی همچنین با تاکید براینکه بازگشایی جاده‌های دسترسی و راه‌های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد گفت: این اقدام هم نیازمند تجهیزات بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: باید به دلیل بارش‌های الهی پس از سال‌ها خشکسالی، شکرگزار بود. اگر جایی مشکلاتی ایجاد می‌شود باید با هم‌افزایی مردم کار پیش رود و نمی‌شود منتظر کمک از جا‌های دیگر بود. مسئولین استانی باید هماهنگی و انسجام خود را بیشتر کنند تا خدمات آن‌ها مفیدتر باشد. این استان نیازمند تجهیزات و ماشین آلات است و انتظار می‌رود هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرا رسیدن عید سعید مبعث گفت: بعثت حضرت رسول عید احیای تمام ارزش‌های انسانی است و تکمیل ادیان است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم از این رسالت نشات گرفته که توانسته است پس از ۴۴ سال همچنان پا برجا بماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اعیاد شعبانیه برحفظ شعایر مذهبی همراه با درک معنوی این ایام تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار