رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اردوی منطقه‌ای آموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته استان فارس از برنامه‌های ویژه این سازمان در سال آینده برای اعضا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی المدنی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در شیراز با اشاره به نقش بی بدیل اعضا در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و جایگاه آنان در این نهاد بشردوست اظهار کرد: اعضای جوان جمعیت هلال احمر همیشه و در همه حال به عنوان یک سرمایه اصلی این دستگاه به شمار می‌روند و از این رو برای سال آینده برنامه‌ها و طرح‌های بسیار خوب و ویژه‌ای را طرح ریزی کرده ایم.

او، تاثیر فعالیت‌های آموزشی به شکل اردویی را الگویی موفق دانست که می‌تواند نشاط و پویایی جوانان را به ارمغان آورد.

حسینی المدنی تصریح کرد: یکی از نیاز‌های امروزی جامعه ما به ویژه در میان نسل جوان انجام فعالیت گروهی است و آموختن این مهم در اردو‌های آموزشی سازمان جوانان به وقوع می‌پیوندد.

او، امدادرسانی به مردم را برگ زرین فعالیت هلال احمر در حوادث و رویداد‌ها دانست و گفت: امدادرسانی به مردم و همنوعان به عنوان یک برگ زرین و افتخار بزرگ برای هلال احمر است که جوانان با استفاده از روحیه و قوه جوانی آن را رقم زده اند که همیشه مورد تحسین همگان هستند.

سفر به ۲ شهرستان ارسنجان و مرودشت و افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای پاسارگاد، بازدید از محل تاسیس اردوگاه سازمان جوانان هلال احمر در مرودشت و حضور در جمع امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فتح آباد این شهرستان از دیگر برنامه‌های رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به فارس بود.

اردوی منطقه‌ای آموزشی فرماندهان طرح دادرس پیشرفته با حضور ۵ استان به مدت ۴ روز به میزبانی استان فارس برگزار شد.

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار