معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : برای سرمایه در گردش و توسعه واحد‌های تولیدی شهرستان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و ۱۶ تسهیلات به تولید کنندگان شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت می‌شود.

محمدی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ستاد تسهیل استان گفت : با توجه به اینکه اسلام آبادغرب آمار بالایی در نرخ بیکاری دارد نیاز هست حمایت‌های ویژه‌ای در احداث واحد‌های تولید و ایجاد اشتغال شود.

وی ادامه داد: برای سرمایه در گردش و توسعه واحد‌های تولیدی شهرستان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و ۱۶ تسهیلات به تولید کنندگان شهرستان پرداخت می‌شود.

محمدی از شروع عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی و زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی مرصاد اسلام آبادغرب در اویل سال آینده خبر داد.

کرمی فرماندار اسلام آبادغرب گفت: شهرستان اسلام آبادغرب با وجود دوشهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی و تولیدی دارد.

وی افزود: شهرک صنعتی مرصاد در حوزه زیرساخت مشکل آسفالت معابر دارد که این امر با توجه به مشکلاتی که برای تولیدکنندگان کرده نیاز به توجه ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ایجاد زیرسازی و آسفالت دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.