۶ نشان طلا مسابقات دستگاه‌های اجرایی به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رسید

تیم‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ۶ نشان طلا مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری را تصاحب کردند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛  به دنبال برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ورزشکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته‌های ورزشی «والیبال، فوتسال، دارت و شنا در بخش آقایان و والیبال و شنا در بخش بانوان» عنوان قهرمانی و نشان طلای رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در اولین مسابقه فوتسال از رقابت‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بحتیاری، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۱ مقابل تیم اداره کل محیط زیست به پیروزی دست یابد.

در دومین مسابقه فوتسال از رقابت‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را شکست داد و در سومین دیدار خود مقابل تیم شهرداری با نتیجه ٧ بر ٢ پیروز رقابت‌ها شد.

در دیدار فینال این مسابقات، تیم دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد مقابل تیم صنعت معدن و تجارت استان با نتیجه ۵ بر ١ به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین در رشته‌های شنا و والیبال این مسابقات استانی، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در هر دو بخش آقایان و بانوان صاحب نشان طلا شد.

آقایان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته ورزشی دارت نیز حائز مقام اول شدند.


بیشتر بخوانید


با کسب این نشان ها، ۶ تیم از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری حاضر می‌شود.

گفتنی است؛ اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه یکم اسفندماه ١۴٠١ برگزار خواهد شد.

برچسب ها: ورزش ، عاوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.