معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم آمادگی و پای کار آمدن همه دستگاه‌های ذیربط برای استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

طهماسب نجفی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان، با تاکید بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های ذیربط برای استقبال از میهمانان نوروزی، گفت : خوشبختانه در سطح شهرستان‌ها شاهد جنب و جوش خوبی هستیم و نشست‌های ستاد خدمات سفر توسط فرمانداران به موقع درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های ذیربط در سطح استان باید برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند و شهرداری هم نقش مهمی در این ایام خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خواستار ساماندهی قیمت پارکینگ‌های استان توسط اتاق اصناف شد و افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد ارائه قیمت‌های متفاوتی از سوی پارکینگ‌های مختلف سطح شهر و بویژه در اماکن توریستی و تاریخی هستیم که باید این مسئله ساماندهی شود و همه پارکینگ‌ها یک نرخی شوند.

وی به معضل عدم پاسخگویی برخی از دستگاه‌ها در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت: در این ایام همه دستگاه‌های ذیربط باید کشیک نوروزی داشته باشند و برنامه ریزی خود را در این زمینه به استانداری اعلام کنند.

نجفی تصریح کرد: برخی از مردم در این ایام از نبود پزشک و بسته بودن داروخانه گ‌ها گلایه دارند که در این زمینه هم دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش آمار تصادفات در محور‌های استان طی ایام نوروز هم تاکید کرد و گفت: در این رابطه پلیس راه و راهور اگر نیازی به حمایت تجهیزاتی و امکاناتی داشتند، در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی از شهرداری هم خواست تا فعالیت‌های عمرانی خود را در این ایام متوقف کند تا چهره شهر مخدوش نشود.

نجفی با بیان اینکه نظارتی جدی باید روی فعالیت مجتمع‌های بین راهی صورت گیرد، اعلام کرد: در این راستا باید تیم‌هایی را برای گشت‌های نوروز راه اندازی کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.