فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با اشاره به زلزله اخیر درخوی از ارسال ۶ محموله کمک به زلزله‌زدگان این شهر خبر داد.

سردار محمدرضا موحد گفت:محموله‌های ارسالی شامل انواع کمک‌های مورد نیاز مردم زلزله زده این شهرستان توسط سپاه و بسیج استان قم ارسال شده‌است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم عنوان کرد: همچنین به همت بسیج و سپاه قم ۲ آشپزخانه در این شهرستان فعال و در هر وعده افزون بر ۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم توزیع می‌شود.

موحد عنوان کرد: پتو، بخاری برقی، لباس گرم، نان، کاپشن و ... بخشی از اقلام ارسالی قم به شهرستان خوی بوده‌است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم  با اشاره به ارسال بیش از ۷۰ هزار قرص نان به خوی، گفت:‌همچنین با همکاری ستاد کریمه اهلبیت (ع) و خیرین نیز اقلامی مانند برنج، گوشت، نخود، لوبیا، عدس و ... نیز تامین و ارسال شده‌است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم  بیان کرد: قرارگاه حضرت معصومه (س) سپاه قم ۲ روز بعد از زلزله خوی در این شهرستان فعال شده و همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم این شهرستان است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه شهرخوی و فیرورق در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و بویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۱۳ مهر و ۲۸ دی امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

در این زمین لرزه سه نفر فوت و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر مصدوم شدند، در این حادثه ۱۳ هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیدند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ واحد تخریبی هستند، پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی نیز خسارت دیده که یک هزار و ۵۰۰ واحد تخریبی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار