مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : حدود ۱۰۰ محور روستایی برف گیر استان که در روز‌های گذشته به دلیل بارش برف مسدود شده بود، امروز پنجشنبه بازگشایی شد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ارتفاع برف در برخی محور‌های روستایی را حدود یک متر اعلام کرد وگفت : با بازگشایی این تعداد محور روستایی برف گیر در استان راه ارتباطی ۴۰۰ روستا با مراکز شهری برقرار شد.

وی اضافه کرد: در طی چند روز اخیر راهداران استان در مجموع هفت هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، شریانی و روستایی را برف روبی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: ۶۰۰ نیروی راهداری با حدود ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات در قالب ۴۷ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در استان در حالت آماده کامل هستند.

کرمی افزود: با وجود بارش پراکنده برف در برخی محور‌ها و گردنه‌های استان، تمام راه‌های استان باز و تردد در همه محور‌ها بدون مشکل جریان دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان پیش از آغاز سفر جاده‌ای از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

کرمی با بیان اینکه رانندگان حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنند، گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها تا پایان هفته جاری رانندگان حتما نسبت به همراه داشتن تجهیزات گرمایشی هنگام سفر اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.