حرازی زاده از ارسال سومین محموله هلال احمر استان یزد شامل پتو و هیتر برقی و وسایل بهداشتی و .. به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پی کمک‌های مردمی و خیری، سومین محموله هلال احمر استان که شامل پتو و هیتر برقی، چادر مسافرتی، روفرشی، کنسرویجات و لوازم بهداشتی، مواد خوراکی همچون حلوارده و نبات و ... به ارزش تقریبی بیش از ۲۹۰ میلیون تومان به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

او تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد در راستای پویش همدلانه اهدائی کانون کارآفرینی، اجتماعی پویش ایرانیان استان یزد و بخشی از اقلام نیز توسط خیر محترم آقای قر بان نژاد (مجموعه رستوران‌های جنارو) جمع آوری و به هموطنان در مناطق زلزله زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

حرازی زاده با بیان اینکه کمک‌های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روز‌های آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز کنند.

او با بیان اینکه برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند گفت: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع آوری شده نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.