تعاملات دیپلماسی ورزشی بین دو باشگاه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ امسال به دیدار دوستانه و تمدید تفاهم نامه دو باشگاه منجر شد.

در اجرای تفاهم نامه خواهرخواندگی دو باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ روسیه، پس از حضور تیم ۱۷ ساله‌های سپاهان در تورنمنت باشگاه زنیت در روسیه، برگزاری اردوی آماده سازی تیم ۱۷ سال زنیت در کمپ تمرینی صفاییه، دوره دانش افزایی مربیان فوتبال با حضور مدرّسان زنیت و برنامه هم اندیشی کارشناسان فوتبال پایه دو باشگاه، این بار نوبت به دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و زنیت رسید که ساعت ۱۵:۳۰ جمعه ۲۸ بهمن در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.


براساس برنامه، تیم زنیت روسیه پنجشنبه ۲۷ بهمن وارد اصفهان می‌شود تا ۲۴ ساعت دیپلماسی ورزشی بین دو باشگاه، همچنین اصفهان و سن پترزبورگ به عنوان دو خواهرخوانده، آغاز شود. علاوه بر دیدار دوستانه به عنوان اصلی‌ترین برنامه، تمدید تفاهم نامه MOU بین دو باشگاه، از اتفاقات مهم است.

نماینده فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر این بازی دوستانه، جواد خلیفه سلطانی است و موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و مهدی شفیعی از اصفهان به عنوان کمک داوران اول و دوم و مسعود حقیقی از اصفهان به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت می‌کنند. همچنین اسماعیل صفیری ناظر بین المللی داوری این مسابقه خواهد بود.

همچنین در عمل به وظیفه انسان دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی، پایگاه‌های جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های هواداران فوتبال به زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه در ورزشگاه برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.