۸۵ درصد از شکایات مردمی در حوزه راه‌های استان سمنان رسیدگی شد

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان گفت: به ۸۵ درصد از شکایات مردمی به سامانه ۱۴۱ در حوزه راه‌های استان رسیدگی شد.

وحید صداقت سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان بیان کرد: در سال جاری نزدیک به ۸۵ درصد از گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۴۱ در خصوص مشکلات راه توسط این سامانه رسیدگی شده است.

وی افزود: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کمک شایانی نماید.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: از مجموع ۲۷۸ گزارش ثبت شده سال جاری در حوزه وضعیت محور‌های مواصلاتی استان چاله‌های مخاطره‌آمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظ‌ها و علائم ایمنی آسیب دیده و ناایمن بیشترین گزارشات را تشکیل داده‌اند.

صداقت مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر دانست و گفت: شکایات‌ها در اسرع وقت پیگیری می‌شود، اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است، زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد و برای رسیدگی به شکایت باید یکسری مراحل طی شود که زمان‌بر است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه‌ها و امثالهم، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار