ششمین اردوی منطقه‌ای آموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته با حضور قائم مقام سازمان جوانان هلال احمر در شیراز برگزار شد.

منیری قائم مقام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آیین ششمین اردوی منطقه‌ای آموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته در شیراز، اظهار کرد: در این دوره ۱۶۰ فرمانده دادرس پیشرفته که از ۵ استان همجوار به شیراز آمده اند با آموزه‌های تخصصی این دوره آموزشی که شامل اصول برپایی اردوگاه، طراحی اردوگاه، بهداشت و تغذیه اضطراری است، آشنا می‌شوند.

معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: پرچم خدمت رسانی به مردم در سایه اعتلای شخصیت جوانان هلال احمر و در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در اهتزاز است.

منیری با اشاره به تعدد وقوع حوادث سخت و طبیعی از قبیل سیل و زلزله در کشور اضافه کرد: فلسفه تشکیل تیم‌های دادرس نشأت گرفته از نگاه کارشناسی و آسیب شناسی به حوادث و عملیات‌های امدادی است که با وقوع این مهم، پیشرفت مدیریت فرماندهی در رویداد‌ها را شاهد خواهیم بود.

قائم مقام سازمان جوانان هلال احمر افزود: اعضای این نهاد بشردوست به مرتبه‌ای خواهند رسید، که در حوزه آسیب‌های اجتماعی، حوادث طبیعی، مسائل و مشکلات تفکری و اخلاقی کمک کننده شوند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در این آیین با اشاره به اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است اظهار کرد: اعضای جوانان قطب بسیار مهم عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه هستند.

او ادامه داد: اعضای سازمان جوانان همیشه در عرصه‌های سخت در حوادث و حتی در زمان اپیدمی بیماری کرونا در امر توسعه سلامت به عنوان نیرو‌های جهادی مشارکت جدی داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار