معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین باید چهره واقعی انقلاب و دشمنان نظام را برای جوانان مشخص کند.

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی فرهنگیان آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور پرشور ناکامی و به سنگ خوردن تیر دشمن را نشان داد.

او با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند که پای انقلاب هستند، افزود: آموزش و پرورش در جهاد تبیین باید چهره واقعی انقلاب و دشمنان آن را برای جوانان تبیین و با استدلال و منطق جوانان را با معارف انقلاب آشنا کند تا دشمن نتواند با تحریف تاریخ، به اهداف شوم خود دست یابد.

سردار جوانی، به ناآرامی‌های چند ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در چهل و چهارمین سال انقلاب یک جنگ بی سابقه راه اندازی کردند که پشت صحنه و طراحان اصلی آن، تحمیل کننده‌های جنگ عراق با ایران بودند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با توجه به قدرت بی نظیر دفاعی ملت ایران در عرصه‌های مختلف به این نتیجه رسید که نمی‌تواند از طریق تعرض نظامی به اهداف خود برسد، به همین دلیل جنگ ترکیبی را راه اندازی کرد تا در این جنگ، به جای تصرف زمین و شهر، با استفاده از ابزار‌های مختلف رسانه‌ای و مجازی، ذهن و قلب و دل جوانان را تصرف کند.

سردار جوانی با بیان اینکه مهم‌ترین راه مقابله با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی، جهاد تبیین است، افزود: در این جهاد باید دست اندرکاران آموزش و پروش دروغگویی‌های دشمنان را افشا کنند و نگذارند جهل بر جوانان ما حاکم شود.

او گفت: دشمنی‌های ۴۴ ساله غرب با ملت ما به دلیل پیشرفتی است که ملت ما بر آن ایستادگی کرد.

سردار جوانی ادامه داد: تمدن اسلامی مبتنی بر عدالت، معنویت و عقلانیت است به همین دلیل دیگر ملت‌ها به تمدن اسلامی گرایش پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار