سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در شهرستان رامسر، تنکابن و عباس آباد دستگیر شد.

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه فردی در حال سرقت کابل برق شبکه شهری در شهرستان رامسر می‌باشد، بلافاصله گشت کلانتری به محل اعزام شد.

او افزود: ماموران با حضور در محل سرقت مشاهده کردند یک دستگاه پژو مشکی رنگ فاقد پلاک جلو در حال متواری شدن بوده که دستور توقف صادر و راننده خودرو اعتنایی به ایست نکرده و از محل متواری شد.

جانشین انتظامی مازندران گفت: با عنایت به عدم توجه راننده خودروی متواری به دستورات ایست، ماموران با به کار گیری و رعایت قوانین سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در اثر اصابت گلوله به لاستیک جلوی خودرو متوقف و راننده وسرنشین دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی افزود: در تحقیق و بازجویی از متهمان مشخص شد که با اجاره ویلا (تحت عنوان زن و شوهر) در شهر‌های مختلف غرب استان بگونه‌ای که متهمه در داخل خودرو نقش نگهبان و کنترل اوضاع را برعهده داشته و متهم با قطع کابل، اقدام به سرقت کابل‌های شبکه شهری می‌کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی به ۳۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رامسر، تنکابن و عباس آباد اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار