مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: حضور مردم در جشن انقلاب بی نظیر بود و رکورد انعکاس این حماسه ملی در خبر خاوران در روز ۲۲ بهمن با یک ساعت پخش خبر شکسته شد.

 آینه دار امروز در برنامه پرسمان شبکه خاوران گفت: شکوه حضور بی نظیر مردم در جشن انقلاب توسط ۷۷ گروه با تلاش ۱۶۶ نفر از اعضای رسانه ملی پوشش داده شد.

وی گفت: برنامه ریزی مصوب برای انعکاس برنامه‌های دهه فجر از سیمای خاوران ۴۸۰ دقیقه خبر بود که با ۵۸ درصد افزایش به ۷۵۹ دقیقه رسید.

مدیر کل صدا وسیما خراسان جنوبی نیز گفت: در حوزه صدا نیز با وجود تصویب ۳۰۵ دقیقه خبر، ۷۴۱ دقیقه خبر پخش شد که ۱۴۳ درصد افزایش داشته است.

آینه دار با بیان اینکه در دهه فجر امسال در مجموع ۱۸ هزار و ۷۱ دقیقه برنامه در حوزه‌های تولیدی در صدا وسیما تولید و پخش شده است افزود: در دهه فجر امسال در حوزه سیمای شبکه خاوران ۴۳۲ برنامه با موضوعات دهه فجر به مدت ۸ هزار و ۹۷۱ دقیقه تولید و پخش شده، در صدا ۲۷۱ برنامه به مدت ۸ هزار و ۶۴۵ دقیقه، در معاونت خبر ۸۶۱ خبر به مدت ۴۵۵ دقیقه، و در حوزه فضای مجازی ۴۹۸ محصول تولید شده است.

وی گفت: در روز ۲۲ بهمن ۸۴۲ دقیقه برنامه در خصوص این روز از سیما، ۷۰۰ دقیقه از صدا و ۵۸ دقیقه از خبر پخش شده است.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی افزود: امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۲ هزارعکس شهید استان توسط صدا وسیمای استان روی پیکسل‌هایی چاپ و در راهپیمایی بین دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها توزیع شد و هر جوان و نوجوان به نمایندگی یک شهید در این راهپیمایی شرکت کردند.

آینه دار همچنین با اشاره به اینکه در راستای خدمات و دست آورد‌های نظام در طول چهل و چهار سال بعد از انقلاب واعلام برنامه‌ها از مسئولان مختلف بصورت حضوری و تلفنی دعوت به عمل آمد که در صدا وسیما ۵۰ مسئول حضور داشتند و با ۳۵ ارتباط تلفنی با مسئولان برقرار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تشکر