ظهر امروز مدیران باشگاه پیکان برای روحیه بخشیدن به تیم فوتسال زنان این باشگاه، عوامل این تیم را به ضیافت ناهار دعوت کردند.

تنها چند روز بعد از قهرمانی تیم والیبال زنان پیکان در مسابقات سوپرلیگ، حالا دوباره توجه نگاه مدیران این باشگاه به دختران فوتسالیست جذب شده است و به همین بهانه ظهر امروز یک ضیافت ناهار نیز برگزار کردند.

تیم فوتسال زنان پیکان در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم پالایش نفت آبادان که در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، دو امتیاز اختلاف دارد. پیکانی‌ها که تا هفته پیش در صدر جدول مسابقات قرار داشتند. بعد از متحمل شدن دومین شکست پیاپی مقابل نصر فردیس به رتبه سوم جدول سقوط کردند و حالا در دیدار هفته نوزدهم خود، روز جمعه یک دیدار بسیار حساس برابر صدرنشین مسابقات یعنی پالایش نفت آبادان خواهند داشت.

این مسابقه که به میزبانی پیکانی‌ها در سالن قیانوری تهران برگزار خواهد شد، از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است و پیکان در صورت پیروزی در این دیدار، شانس این را خواهد داشت که دوباره به صدر جدول مسابقات صعود کند.

نکته قابل توجه این است که این دیدار به صورت زنده از طریق پلتفرم "آنتن" پخش خواهد شد و شما می‌توانید این دیدار نفس‌گیر را از این طریق به صورت زنده تماشا کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار