پاسخگویی مسئولان میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز

پیرو مباحث مطرح شده در خصوص بافت تاریخی شیراز، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه سفری به شیراز داشته و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران در این رابطه خواهند بود.

پیرو مباحث مطرح شده در خصوص بافت تاریخی شیراز، مسئولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شیراز سفر خواهند کرد که در این راستا مطلبی از سوی روابط عمومی میراث فرهنگی فارس به رسانه‌های استان اطلاع‌رسانی شده است.

در این مطلب آمده است: «پیرو شایعات مطرح شده در رسانه‌های مختلف مکتوب، بر خط و همچنین فضای مجازی مبنی بر تخریب بافت تاریخی شیراز در چند مدت اخیر و با توجه به حساسیت‌های موجود و البته لزوم حفاظت از آثار تاریخی و بافت تاریخی شیراز که یکی از ارزشمندترین محدوده‌های تاریخی کشور محسوب می‌شود، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای روشنگری و بیان حقایق پیرامون موضوعات مطرح شده، بازدید میدانی ویژه خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌های استان فارس در روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است».

در این دعوت‌نامه عنوان شده است که این برنامه با حضور مسئولان استانی و مصیب امیری، رئیس پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و میثمی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار