رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پیرو ابلاغ عفو رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر، تعداد زیادی از محکومان استان مشمول این عفو قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بعد از عفو محکومان توسط رهبر انقلاب اسلامی و وصول بخشنامه و دستورالعمل اجرای آن از سوی رئیس قوه قضائیه با فوریت و جدیت موضوع در کارگروهی متشکل از دادستان مرکز استان، معاونین قضائی رئیس کل و مدیر کل زندانهای استان و همچنین در شهرستانها برای بررسی پرونده محکومان مشمول تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این عفو شامل محکومان و متهمان حوادث اخیر است، اضافه کرد: این عفو با این حجم شامل محکومان و متهمان به ویژه متهمان حوادث اخیر است که موجب ناخشنودی دشمنان و بدخواهان نظام شد و محبت و لطف مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشت.

صادقی نیارکی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره به جوانان محبت دارند و با روحیه پدرانه با آنها برخورد می کنند و در این عفو نیز این موضوع مشخص شد.

این مسوول ادامه داد: پیش از این نیز در مراسمی ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان از محل کمک های ستاد دیه استان و مردم آزاد شدند.

عفو گسترده رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب ابلاغ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.