استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به موقعیت به موقعیت کوهستانی و محور‌های سخت‌گذر می‌طلبد امکانات و تجهیزات بیشتری در حوزه راهداری به استان اختصاص یابد.

غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن در نشست با معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور افزود: با وجود تنگنا‌های اعتباری، اما امسال چهار دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله چرثقیل، لودر و گریدر به تجهیزات استان اضافه شد، اما همچنان با کمبود تجهیزات روبرو هستیم.

وی ادامه داد: همچنین با وجود کمبود منابع اعتباری، حقوق راهداران پرتلاش استان به روز شده است و کسری موجود نیز به زودی جبران می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به نحوه مدیریت بارش برف در استان، تصریح کرد: هریک از معاونان به یکی از مناطق استان اعزام شدند تا با مدیریت شرایط خللی در خدمات‌رسانی به مردم استان در پی بارش برف شکل نگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش برف یک رحمت الهی است امید است با تجهیز امکانات خود در مدیریت شرایط عملکرد خوبی داشته باشیم و مردم شیرینی آن را حس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
عزیز جان فعلا جای سخنرانی نیست و از استانهای همسایه و معین و هلال احمر و ارتش و سپاه درخواست کمک و ماشین آلات سنگین و راهسازی برای بازگشایی راهها و وصل شبکه های انرژی و آب کنید زیرا که هر آن ممکن است فاجعه انسانی در این شهرستان پهناور و کوهستانی و با روستاهای فراوان رخ دهد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاروند
۲۲:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
حالا فهمیدی جناب استاندار استان چهارمحال و بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
فعلا بزرگواران ارتش و سپاه را برای کمک به شهرستان کوهرنگ بفرستید و از استانهای معین و همجوار هم درخواست کمک کنید همچون خوزستان و اصفهان و لرستان و ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
راهدارخانه های استانی کوهستانی و ترانزیتی و سرچشمه رودها ی ملی و دریاچه های بزرگ و ژیوپولتیک و قرارگیری بین مرکز و بنادر ،میبتیست پر از تجهیزات راهداری و ماشین آلات سنگین باشند نه فقیر و نداشتن و کم‌ داشتن ماشین آلات سنگین
بفکر مجهز شدن راهداریها و اورژانسهای شهرستانهای غرب استان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
میبایست و میباید درسته عزیز استان کوهستانی هم فاصله شهرستانها باید کمتر باشند و هم تجهیزات و امکانات کمک رسانی و راهداری ها و پاسگاههای اورژانس و امداد و نجات و سیلو های اسکان
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی و صعب العبور است که میتواند به قطب بزرگ تولید ماشین آلات راهسازی و امداد جاده ایی و ماشین آلات سنگین کشور و برفروبی و تی بی ام و غیره تبدیل شود مسولان استان و کشور بفکر باشند زیرا که این استان دارای نیروی کاری زبده و متخصص و انرژی و نیروی فراوان میباشد
آخرین اخبار