فرماندار فارسان گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های اصلی شهرستان فارسان باز و تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ به کُندی در جریان است.

فرماندار فارسان با اشاره به حجم بالای بارش برف در این شهرستان گفت: از مسافران تقاضا می‌شود تا پایان فعالیت این سامانه بارشی به فارسان سفر نکنند و سفر‌های غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

سید هادی صالحی تاکید کرد: هم‌اکنون تمامی جاده‌های اصلی شهرستان فارسان باز و تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ به کُندی در جریان است.


بیشتر بخوانید


وی افزود:، اما به مردم توصیه می‌شود با توجه به حجم بالای بارش‌ها از انجام سفر‌های غیرضروری به شهرستان فارسان خودداری و در صورت ضرورت خودرو خود را به زنجیرچرخ و سوخت کافی مجهز کنند و لباس گرم و خوراک همراه داشته باشند.

صالحی به وجود ۲۲ روستا در شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: در این سامانه بارشی هر کدام از جاده‌های روستایی دو سه مرتبه بازگشایی شده، اما به‌علت بادروفه (باد و کولاک همراه با برف) تردد در محور‌های ارتباطی روستایی این شهرستان ممکن نیست.

وی با اشاره به بسته شدن جاده روستای اُمیدآباد سراب بخش باباحیدر شهرستان فارسان در بارش اخیر یادآور شد: با تلاش نیرو‌های راهداری و امدادی جاده این روستا هم‌اکنون بازگشایی شده است.

صالحی اظهار داشت: رانندگان و گرفتاران احتمالی در جاده‌های برفی می‌توانند برای درخواست کمک با نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر ارتباط برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار