استاندار آذربایجان شرقی کمیته‌های انقلاب را خط‌شکن نهضت و تداوم‌دهنده انقلاب اسلامی در شرایط دشوار کشورمان دانست.

آقای عابدین خرّم در دیدار صمیمی با فرماندهان و پیشکسوتان کمیته‌های انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در سالگرد تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی گفت: کمیته‌های انقلاب همزاد نهضت امام راحل بودند که با فرمان ایشان شکل گرفتند و به همین دلیل منزلت خاصی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند.

وی به فرمان امام راحل در ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ مبنی بر تشکیل نهاد مقدس کمیته اشاره کرد و از زحمات و تلاش‌های پاسداران کمیته‌ها در راه استقرار و تحکیم شجره طیبه انقلاب قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کمیته‌های انقلاب با الهام از مکتب امام راحل انقلاب را از دست منافقان بیرون کشیدند افزود: عملکرد تشکیلاتی مبتنی بر ارزش‌های انقلابی از ویژگی‌های این کمیته‌ها بود که بر بستر حاکمیت خداپرستان و مستضعفان شکل گرفت.

آقای خرّم با تاکید بر اینکه خاطرات فرماندهان و پاسداران کمیته‌های انقلاب اسلامی باید در قالب تاریخ شفاهی تدوین شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۸ نیرو‌های انقلابی را به عملکرد کمیته انقلاب اسلامی ارجاع دادند که نشان می‌دهد عمل مقدس مشمول مرور زمان نمی‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم تبریز و آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: افتخارآفرینی مردم گام دوم انقلاب را تضمین، دشمنان را ناامید، دوستان را خوشحال و وظیفه مسئولان کشور را در خدمتگزاری به مردم مضاعف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.