معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: با هدف کاهش بیکاری از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

صادقی با بیان اینکه ارتقای مشاغل خانگی و توانمند سازی خانوار در زمره اقدامات و برنامه‌های دولت در استان سمنان است، ابراز کرد: ارائه تسهیلات بانکی در کنار آموزش‌های مهارت افزایی در این راستا دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بخش‌های مختلف بافندگی، صنایع دستی، پرورش دام و طیور و… در استان سمنان پرداخت شده است، تاکید کرد: این میزان تسهیلات در حالی پرداخت شده که سهمیه اختصاص یافته به استان در این شاخص یک هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه روند اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در استان ادامه دارد، گفت: استان سمنان با خرید تضمینی ۳۲ هزار رأس دام از روستاییان و عشایر، رکورد خرید تضمینی دام برای تأمین گوشت مورد نیاز مردم را در کشور شکسته است که نشان می‌دهد در این شاخص وضعیت خوبی داریم.

صادقی با بیان اینکه بازار فروش یکی از مشکلات تولیدکنندگان روستایی و عشایری ما حتی دامداران است، تاکید داشت: خرید تضمینی با هدف حمایت از دامداران و عشایر استان صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار