فرماندار قزوین گفت:با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود و اولویت دامداران باید تامین نیاز روزانه گوشت مصرفی استان باشد.

عباس کاظمی فرماندار قزوین در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اتاق اصناف گفت: در حال حاضر که در جنگ اقتصادی قرار داریم، همراهی و تدبیر اتحادیه‌ها و صنوف در ایجاد ساز و کار‌های مناسب جهت کنترل قیمت‌ها ضرورت دارد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود و اولویت نخست دامداران نیز تامین نیاز مصرفی استان باشد.

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین هم به بیان اهمیت هماهنگی میان اتحادیه‌های صنفی پرداخت و بر لزوم تعامل اتحادیه‌ها به ویژه قصابان و دامداران تاکید کرد و گفت: اتحادیه‌ها وظایف و مسئولیت‌هایی دارند از جمله اینکه؛ باید بر حسن اجرای مقررات، قوانین و قیمت (بهداشتی، عرضه کالا، خدمات و...) همچنین رعایت سلامت شغلی واحد‌های مربوطه، نظارت داشته باشند.

در ابتدای جلسه رئیس اتحادیه صنف قصابان و رسته‌های وابسته، ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات صنفی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز توضیحاتی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار